© 2019 La Sénia Pais del Moble. Todos los derechos reservados. Todo el contenido es original y propio.

La Sénia País del Moble protagonista al programa "ReporTVE"

El sector del moble ha sigut el protagonista del programa “ReporTVE”, que s’ha emés en TVE el diumenge 5 de març. En “Salvar los muebles” es parla de la crisi que va viure este sector i de la situació actual del mateix, exemplificant-lo en les empreses de La Sénia.



A partir del minut 15 i fins al 22, podeu trobar l’espai dedicat a La Sénia. Comença amb empreses que van buscar oportunitats reorientant el negoci o emprenen noves activitats, com Madersenia o Bioblu. Després, Mobles Estellés i Mobles Bustos ens mostren la qualitat dels productes de La Sénia i una xicoteta part dels més de 20.000 metres d’exposició de productes que es pot trobar a La Sénia. Per últim, la fàbrica Tegar Mobel explica com treballen i com han innovat en juvenils.



La Sénia es presenta com una localitat que va patir de forma molt dura la crisi, però que va resistir i on moltes empreses han eixit reforçades. Es mostra com un dels llocs d’Espanya amb més metres d’exposició de mobles i un dels principals productors de moble modern del país, com una localitat d’emprenedors i com un lloc que ha sabut innovar i superar les dificultats.

Ací podeu veure el reportatge:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/repor/repor-salvar-muebles/3923264/



“La Sénia, País del Moble”, protagonista en el programa “ReporTVE”

El sector del mueble ha sido el protagonista del programa “ReporTVE”, que se ha emitido en TVE el domingo 5 de marzo. En “Salvar los muebles” se habla de la crisis que vivió este sector y de la situación actual del mismo, ejemplificando el mismo en las empresas de La Sénia.

A partir del minuto 15 y hasta el 22, puede encontrar el espacio dedicado a La Sénia. Comienza con empresas que buscaron oportunidades reorientando el negocio o que emprendieron nuevas actividades, como Madersenia o Bioblu. Después, Mobles Estellé y Mobles Bustos

nos muestran la calidad de los productos de La Sénia y una pequeña parte de los más de 20.000 metros de exposición de productos que se puede encontrar en La Sénia. Por último, la fábrica Tegar Mobel explica cómo trabajan y cómo han innovado en juveniles.



La Sénia se presenta como una localidad que sufrió de forma muy dura la crisis, pero que resistió y donde muchas empresas han salido reforzadas. Se muestra como uno de los lugares de España con más metros de exposición de muebles y uno de los principales productores de mueble moderno del país, como una localidad de emprendedores y como un lugar que ha sabido innovar y superar las dificultades.

Aquí podéis ver el reportaje:

http://www.rtve.es/alacarta/videos/repor/repor-salvar-muebles/3923264/