El sector del moble de La Sénia, en plena recuperació a la Fira de Saragossa



La 6a Fira del Moble de Saragossa, celebrada del 24 al 27 de gener i on hi han participat més de 645 marques, tant nacionals com internacionals, s’ha convertit en l’esdeveniment de referència nacional del sector del moble. El saló ha reunit a fabricants i distribuïdors de mobiliari per la llar, bany, cuina, jardí i oficina, i s’aprofita per presentar les últimes novetats i tendències en decoració.

Aquest any 2018, en representació senienca, vuit empreses del moble han estat presents exposant les noves línies de disseny i confecció de qualitat immillorable. D’aquestes vuit, cinc han estat marques de fabricants de mobiliari: ANTAIX, MOBENIA, MUEBLES GARCIA SABATÉ, TEGARMOBEL i VIVE, i tres empreses auxiliars del clúster del moble, com són FERGARCIA, SÉNIA COLCHÓN i ISGEST. L’afluència de visitants als estands seniencs ha estat contínua durant les quatre jornades de fira i els resultats han estat molt positius, el què indica que el sector està en una clara recuperació.

------


EL SECTOR DEL MUEBLE DE LA SÉNIA, EN PLENA RECUPERACIÓN EN LA FERIA DE ZARAGOZA

La 6ª Feria del Mueble de Zaragoza, celebrada del 24 al 27 de enero y donde han participado más de 645 marcas, tanto nacionales como internacionales, se ha convertido en el evento de referencia nacional del sector del mueble. El salón ha reunido a fabricantes y distribuidores de mobiliario para el hogar, baño, cocina, jardín y oficina, y se aprovecha para presentar las últimas novedades y tendencias en decoración.

Este año 2018, en representación de La Sénia, ocho empresas del mueble han estado presentes exponiendo las nuevas líneas de diseño y confección de calidad inmejorable. De estas ocho, cinco han sido marcas de fabricantes de mobiliario: ANTAIX, Mobenia, MUEBLES GARCIA SABATÉ, TEGARMOBEL y VIVE, y tres empresas auxiliares del clúster del mueble, como son FERGARCIA, SENIA COLCHÓN y ISGEST. La afluencia de visitantes a los stands de La Sénia ha sido continua durante las cuatro jornadas de feria y los resultados han sido muy positivos, lo que indica que el sector está en una clara recuperación.

© 2019 La Sénia Pais del Moble. Todos los derechos reservados. Todo el contenido es original y propio.